Schimbarea Anvelopelor


Conforma noilor legi, anvelopele trebuie schimbare de doua ori pe an: o data vara si o data iarna, de fiecare data cu unele special create pentru anotimpul in cauza si conditiile meteo intalnite. Ce este stiut in momentul in care efectuati acest schimb dar si cand achizitionati un nou rand de anvelope de iarna sau de vara sunt detalii ce nu numai ca pot oferi o performanta mult mai buna a masinii dar va ajuta si la o deplasare sigura, pe orice drum, indiferent de conditiile meteo. Daca sunteti pentru prima data in fata unei astfel de operatiuni, nu o considerati una prea simpla si nu va apucati singuri de schimbul de anvelope, deoarece aveti nevoie de echipamente speciale (masina pentru demontat anvelopa de pe janta, masina pentru echilibrat roti, masina pentru repararea jantelor, elevator, aparat de masurat presiunea din anvelope, cheie dinamometrica, etc.) pe care numai un service specializat le are. Nu va bucurati de un service saracacios si un pret mic in aceasta privinta pentru ca lipsa unor scule bune se va traduce printr-o siguranta slaba atunci cand sunteti la volan.


Iata la ce detalii trebuie sa fiti atenti atunci cand duceti masina la schimbul de anvelope, astfel incat apoi sa nu existe niciun fel de daune estetice iar riscul accidentelor produse din cauza rotilor sa fie diminuat: Nu permiteti folosirea rangilor sau a levierelor ca "scule" ajutatoare pentru a scoate anvelopele de pe jenti; Interesati-va care sunt substantele bune de etansare a anvelopelor pe jenti si aveti grija ca acelea sa fie folosite si in cazul masinii dumneavoastra; Nu permiteti curatarea butucilor cu perii de sarma ce zgarie ireversibil suprafetele. Aveti grija ca anvelopele sa fie montate in pozitiile corecte pe masina; Nu permiteti folosirea altor inele de centrare decat corespund jantelor de aliaj in ideea ca "merge si asa"; Retineti ce cuplu de forta recomanda producatorul pentru strangerea prezoanelor si nu depasiti limita respectiva. Nu permiteti umflarea anvelopelor mai mult decat este specificat pe masina doar pentru a nu le umfla prea des apoi. Articol oferit de catre Best-Tires.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu