Un loc Bun de Indreptat Jantele din Otel


Am patit-o si eu in sfarsit, am cazut prada gropilor din Bucuresti! Mi-am strambat ambele jante de otel intr-o groapa gigantica de pe soseaua de centura a frumoasei noastre capitale. Impactul a fost indeajuns de puternic incat sa imi verse paharul de cafea pe care il aveam in suport si sa ma faca sa inventez o suita noua de injuraturi. Desi Bucurestiul in ultimii ani a devenit un oras mai civilizat din punct de vedere al traficului, iar anumite strazi legendare pentru gropile lor au fost acoperite si refacute, in continuare soseaua de centura este un loc in care m-as aventura doar cu o masina pregatita sa urce pe munte. Neatentia, graba si calitatea carosabilului au fost trei factori care au dus la o singura concluzie, doua jante strambe, un cauciuc sarit de pe janta si sunete dubioase care apareau de fiecare data cand schimbam directia. Aveam nevoie de masina, aveam nevoie sa imi exploatez bunul in ziua aceea, dar gratie gropilor de pe soseaua de centura, parea ca nu o sa mai folosesc masina pentru o perioada buna de timp.


Dupa ce m-am linistit, am inceput sa caut un service de indreptat jante in Bucuresti si, spre bucuria mea, am gasit o echipa de oameni minunati care s-au ocupat de problema mea cu seriozitate si profesionalism. Cei de la best-tires.ro m-au primit in serviceul lor de indreptat jante otel si s-au ocupat imediat de problema mea. Tehnicienii lor au lucrat cu atentie si delicatete, de parca operau pe cord deschis. Dupa ce mi-au reparat jantele, m-au ajutat sa imi aleg si un set de anvelope de vara noi care sa le inlocuiasca pe cele uzate. Mi-au verificat chiar si trenul de rulare, au fost foarte atenti sa  vada daca micul meu accident a cauzat probleme mai grava decat un set de jante strambate. Echipa de tehnicieni calificati din partea Best Tires m-au ajutat mai mult decat ma asteptam. S-au ocupat de problema mea cu atat profesionalism si respect incat m-au castigat ca si client pentru mult timp de acum inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu