Zayn Malik love Story


Imi placi! A spus nelasandu-ma sa termin propozitia. Imi placi la nebunie. Toata ziua am vrut sa fac asta, iar acum... Uite, Zayn, tu stii ca mie imi place de tine si ca am visat momentul asta de cand stiu de existenta ta, dar eu nu pot sa fac asta cat timp stiu ca iubita ta e acolo si te asteapta. am spus incercand sa nu plang. Ba da. Poti s-o faci. Amber ei bine, m-a parasit cand am fugit dupa tine. Si nu o condamn, are dreptate. Desi imi era mila de biata fata am avut un moment in care m-am bucurat de chestia asta. Egoista! Egoista! Egoista! Am mai spus ca, constiinta mea e sacaitoare, nu-i asa? Dar nu pot da cu piciorul unui astfel de baiat! E singurul care ma poate nimici dintr-o privire. Ca aceea de acum. Jass, te rog, spune-mi va vrei asta. a spus abia soptit. Un baiat care poate avea orice fata isi doreste se roaga de mine sa fiu prietena lui?! Mai ieri nu ma stiau nici toti vecinii si la scoala am o reputatie de fata okay, dar care nu accepta vreo invitatie la intalniri. De ce? Nu sunt interesata. Doar atat! Si nici nu am intalnit vreodata baiataul care sa merite osteneala. Insa acum, un star pop se uita cu fata de catelus plouat la mine luandu-mi mana in a lui. Si strangand-o! Tare. Bine, nu chiar asa tare. Asta in mod normal ar fi romantic, dar nu pentru mine. Eu sunt mult mai la obiect cu chestiile astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu