Klopus


Sunt colectionar. Provin de pe o planeta numita Klopus. Se afla in Univers in aria nordica a Terrei, planeta voastra. E destul de dificil sa va zic ce colectionez; aici lucrurile sunt cu mult diferite comparativ cu ce se intampla acum la voi, noi fiind foarte avansati. Cand aveam 3669 de ani (4 ani pe Terra), aparusera niste aparate care iti inlocuiau unghiile vechi cu altele noi. La fiecare 1223 de ani noi mergem la Zinocromiu; e un loc in care ti se reinoiesc celulele si organele care nu mai functioneaza sau daca ai vre-un picior lipsa ti se adauga unul, etc. Ei bine, fiecare familie detinea cate o Neileftuza care iti inlocuia unghiile la fiecare 100 de ani. Eu am reusit sa colectionez pana azi 500.000 de Neileftuze. As vrea totusi sa colectionez de la voi cutiutele alea ciudate pe care le puneti in picioare cand iesiti pe strada, din piele de animale... cel putin la inceput asa  le faceati. Sunt fantastice si daca as gasi o modalitate sa si reusesc v-as da de la noi mii de inele care se pun pe sfarcuri si care indica momentul in care esti aproape de orgasm si bine'nteles momentul in care il si ai. Si noi facem sex aici, cam pe acelasi principiu ne inmulteam si noi pe vremuri, acum stau altfel lucrurile iar sexul este singurul lucru ramas neschimbat de cand am aparut ca specie. Alte lucruri de la noi nu cred ca v-ar ajuta. Mai e un mecanism, dar nu as vrea sa va distrug specia cu el. Din cauza lui noi nu mai avem intimitate, putem citi gandurile tuturor... a fost groaznic la inceput dar ne-am obisnuit. Am devenit atat de lenesi incat nu ne mai obosim sa vorbim..cateodata nici nu mai avem contact vizual... ne ascultam gandurile, ne injuram in gand, ne furam ideile... e un haos. Da, va invidiez. As vrea sa fac schimb cu unul din voi, eu sa vin pe Terra si un om sa vina aici, pe Klopus. Cine se ofera?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu