Iti dau Doua Lepse...


O vorba celebra, de care nu-mi aduc aminte unde am auzit-o sau pur si simplu am inventat-o spune ca daca primesti o leapsa si nu te grabesti, sigur va veni a doua. Poate si a treia. Poate si vave sa-mi readuca in memorie una mai veche. Acum, daca as avea spor la minciuni, as invoca senin absenta din week-end din motive de baute cu niste oameni pe la munte, plus reveneala, plus norul de cenusa, plus ce si-au luat-o spurcatii. Dar n-am spor la nimic, cum sa am la minciuni. V-as minti eu pe voi, cei 3 cititori care de fapt erau 2: vave? Dar hai sa nu mai fut vremea, ca parca simt ca pana termin, m-asteapta inca 3 femei suplimentare. Ce femei? Ce om! Lepse. Prima mea leapsa primita de la Veutzu are ca subiect ceva cu morti si muzici. Ceea ce aparent ar fi on-topic pe acest blog, dar de fapt, e vorba de un “Parastas Playlist”. Acum sa fac niste precizari. Daca in realitate as avea ce face, imediat dupa ce crap, atunci avem o discutie. Adica, dragilor, io-te asa: ardeti-ma, puneti-mi playlistul ala, beti uischiul ala si vorbiti-ma frumos ca va ia mama naibii, iar mama naibii ar insemna sa ma duc pe capul lor si sa fac ca-n desenele alea penale cu Scooby-Doo, sa se cheme OTV-ul. 

Si atunci as fi mofturos, ca la majoritatea petrecerilor mele, mereu ma freca cineva cu “pune-mi si mie aia, vreau si eu piesa aia” si e momentul sa inteleaga ca fara un sistem nervos de futut, nici viata lor nu va mai fi aceeasi. Daca, in schimb, as avea parte de viata de apoi tip ne-viata de apoi a ateistilor si altor programatori, mi-ar pasa? V-ar pasa? Baga si tu in loc de Slayer, un AC/DC, ca tot nu are ce sa ni se intample. Ar mai conta? Pe naiba!! Si atunci, de ce m-as mai stresa sa spun: “vreau sa fiu incinerat intr-o noapte cu luna plina si sa cante urmatoarele piese...” cand as fi aruncat intr-o groapa, cu un nene popa (c-asa vrea familia) care sa spuna c-am fost un om bun si alte alea. In aceasta varianta, atunci, playlistul se va intitula “ascultam-ce-vrem”. Dar micul meu tertip esueaza la prima varianta, unde avem o problema. Adica, nimic din ce-am ascultat in timpul vietii nu ar fi neavenit. Imi plac doua chestii foarte mult si cred ca s-ar potrivi, desi eu agreez mai repede stilul dacic “sa bem si sa ne veselim, c-a plecat intr-un loc mai bun”. Astea doua ar fi: Graveworm - Ceremonial Requiem si Graveworm - Thorns Of Desolation. In rest, inapoi la libera alegere, dar respectand ce mi-a placut mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu